Ihanaa, herään joka aamu 9.30 eikä enää väsytä! Muksut myös herää aikaisemmin nyt, poika hitusen ennen minua ja menee katselemaan lastenohjelmia, ja neiti minun kanssani suunnilleen samaan aikaan. Silti saan nukkua ainakin 8h/yö, mikä on mulle aika minimi. :)

Kaikki joulukortitkin olen saanut tehtyä, pari odottaa vielä ykkösluokan postimerkkiä ja postitusta.

Joulumieltä lähden nyt kaiken tohinan keskellä hakemaan, se on päässyt jo hieman katoamaan lumen sulamisen ja arkielämän lomassa, mutta nyt heitän kyllä täyden jouluvaihteen päälle, kun enää viikon verran jouluun. :)

Onnea isosikolle ja miehelleen, heille tuli eilen 6 vuotta yhteistä taipaletta täyteen mutten kerennyt soittaa, mulle ja miehelleni tuli eilen 5 vuotta 11kk. Kuukausi ja ollaan taas vuoden vanhempia yhdessä.

Eilen muuten keresin pitkästä aikaa katsomaan telkkaria, kun oli pakko nähdä Vares...nyt kun on molemmat katsonut, voisin sanoa että kakkonen on vain paljon parempi...

Alan muuten pikkuhiljaa laittamaan tuota SLY6:n blogia pystyyn, toivottavasti tämä asia nyt menee niin ettei vuodatukselle tulisi enää ongelmia, ja kuvat yms siirtyy kuten pitäisikin. Ilmoittautuminen tapahtuu todennäköisesti tammikuun alussa, mutta seuratkaa hyvät ihmiset tätäkin blogia, sillä mulla on tammikuun alussa reissu, ja jos siinä ilmenee jotain ongelmia niin ilmoittautuminen voi tulla nopeastikkin! Minun täytyy kuitenkin huomioida se, että netin täytyy olla lähettyvillä, jotta voin purkaa päivän postit.

Joensuun reissu onkin taas yksi murheenkryyni, aattona kysäisen miehen veljeltä viittisikö hän millään heittää meidät lahteen jottei taas tarvisi vaihtaa junia juoksuaikataululla...takaisin tullessa ei ole ongelmaa, vaihdoissa on enemmän aikaa. Ja sitten me todennäköisesti mennään mun isosiskon luokse niiksi kahdeksi viikoksi, jotka siellä ollaan, koska äidillä on pappa ja mun pikkusisko perheineen. Toisaalta ihan hyvä, mua stressasi papan kanssa samassa talossa oleminen viimeksi, aina kun käveli ohi niin oli pakko tarkistaa että vielähän se hengittää...pelkään papan menettämistä ihan tajuttomasti. Siskon tykönä ei sentään tarvi olla varpaillaan jatkuvasti. Mutta mamma saa kyllä ottaa maxin parina yönä luoksensa, poika kyselee mamman perään vähän väliä :D

No juu, katsokaas kun mulla oli kerrankin aikaa sepustaa pikkasen pidempi tarina. :D