Meinaan tähän nollatoleranssiin kulujen osalta. Koska meillä on silloin 15.6. sinne tukholmaan lähtö, sovittiin miehen kanssa että muuta ylimääräistä ei kuun aikana osteta, paitsi mies saa tatuoinnin, jonka aika varattiin ennen tietoa laivalle lähdöstä, ja minä sain tilata muutaman neliökorttipohjan Lumikelloilta, koska askartelut on pohjapulan takia nyt ihan jäissä, ja minähän luonnollisesti pimahdan jos mulla ei ole jotain tekemistä iltaisin, on tuo askartelu, ihan samalla tavalla kuin leivonta aijemmin, sellainen happirako ja henkireikä, ettei tule mitään jos pitää olla kuukausi pois askartelupöydän äärestä..

Ja voi että tämä on outoa kun ei oikein uskalla edes selata nettikauppoja ettei lipsahda, kaupungilla käydessäni kierrän tiimarin, infon ja suomalaisen kirjakaupan kaukaa, vaikka sinne meinaa vaistomaisesti eksyä...ja enköhän juuri äsken kuolannut askartelukappa Nettasin ihania koristekukkia joita olen jo jonkin viikon himoinnut...iiks, nyt pitäisi kuukauden verran malttaa että saa niitä tilata edes vähän. Huomaa kyllä että olen ottanut ilon irti nyt halvemman harrastuksen parissa, silloin, kun leivoin enemmän, ostin erikoistarvikkeita pari-kolme kertaa vuodessa, ja silloinkin kohtuudella. Nyt olen joka kuukausi tilannut jotain, en ehkä kauheita summia (n. 20-25e/kk), mutta se mitä sillä rahalla jo saa...nam nam nam...joten onhan tuo jo jonkinlaiseksi rutiiniksi muodostunut ja nyt pitää kokoajan vahtia ettei ostele mitään. :D

Jaa, mutta taidan lähteä peiton alle vielä parantelemaan. :)