Tälläkertaa tosin näin unta, jossa minun piti pelastaa jonkun kuningaskunnan kuningas syöttämällä hänelle RUOHOA! Se oli vissiin loppu koko valtakunnasta ja minä olin ainoa toivo sitä hakemaan. Tein matkani mutkien kautta onnistuneesti, ja poikkesin eräässä kultaliikkeessä omistajan pyynnöstä. Hän antoi minulle riipuksen, ja kehotti varjelemaan sitä. Pääsin linnalle ruohomytty kourassani, ja juuri kun olin astumassa sisään, se muuttui PURUKUMIKSI.... mutta sitten siellä riipuksessa olikin aivan täysin vihreää ruohoa sisällä (oli kai jonkinlainen "rasia" se riipus...

Outoja nää minun unet :D

Mutta, sitten tärkeämpään asiaan, sillä tadaa, se paketti on saapunut postiin, jo ilmeisesti eilen, sillä mulle tuotiin paketin sijasta pakettikuitti. Pitänee käydä hakemassa, vaikka hitusen toivon että tulisi kotiin, täällä nimittäin on lunta nilkkoihin asti ja mun kenkiä ei ole vielä suojattu, eikä just nyt satu olemaan sitä lakkaakaan... No, ei kai auta kuin ottaa riski että ne kärsii vähän, on meinaan mun ainokaiset talvikengät ;)

Nojoo, myöhemmin muuta juttua, tää nyt oli tällainen aamupyrähdys...

Tässä muuten ihana into the night -biisi, joka saa mut aina hyvälle tuulelle. :D