Mutta ensin, näkyykö muilla kommentoidessa nuo kirjaimet??? Minä kun olen yittänyt vastata kommentteihin tai kommentoida muiden blogeja niin ne ei näy. Sama juttu kun tein sivupohjia tuossa, niin yhtäkkiä ei näkyny enää tuolla kuvagalleriassa isot kuvat ollenkaan...argh.

Mutta siis, onko kellään muulla sellaista pikku peikkoa kotona, joka aina öisin käy sotkemassa huushollin joka nurkan. Toissapäivänä siivosin kunnolla, imuroin yms, niin taas saisi saman alottaa alusta! Kyllä kaikki pikkusiivoukset yms ymmärtää, mutta kun mun tarttee oikeasti imuroida tyyliin joka toinen päivä, kun kokoajan on jotakin...Eteisen matto varsinkin on vähänväliä pikkuroskassa, hiekkaa (mistä sitä vieläkin tulee kun tuolla ulkona on lunta?!?!) ja lastenhuone myös. Alkaa niin tympäsemään tämä siivoaminen, kun kokoajan saa olla tekemässä jotakin, ja jokatoinen päivä kauhea härdelli taas....kun ei siinä ole enää mitään mieltä, muksut juoksee perässä sotkemassa, eli viis minuuttia siitä kun olet saanut 1m x 1m alueen siivottua niin se on jo täynnä kaikkea mikä siihen ei kuulu... Ei käsitä, ei.

Ja minä en edes ole tarkka, mutta kahdessa päivässä tämä kämppä opn sen näköinen että saisi suursiivouksen tehdä...alan epäilemään että imuri on liittoputunut mua vastaan ja sylkee kaikki imuroimani roskat ulos kun silmä välttää...

Eli jos blogi lakkaa jossain vaiheessa päivittymästä niin soittakaa jo apua, silloin tietää että siivoan 24/7 tätä kämppää.... ;D

*ärrinpurrin känkkäränkkä lähtee siivoamaan...taas....*