Jei ^^ Jotakin piristystä tähän kaiken ärsyttävyyden keskelle. Olen muuten ihan sikaväsynyt, neiti päätti herätä NELJÄLTÄ aamulla, ja sain sen ihan just hetki sitten nukkumaan. Eli unet jäi suunnilleen kolmeen ja puoleen - neljään tuntiin. MUTTA, nyt olen ihan tosiylpee itsestäni, ensinnäkään en ole langellut houkutuksiin vaikka mieli on tehnyt, ja eilen mä siivosin keittiön ihan seiniä myöten. :D :D :D Niin upeeta kun keittiö on ihan tiptop, yleensä siellä pyörii jotain lasten leluja ja tavaroita joille ei muka oo mitään paikkaa, mutta nyt se on niin hieno, ja hienommaksi tulee.

Niin tosiaan me laitetaan joulu ainakin keittiöön jo tänään. Yleensä teen tuon jouluhomman ekana adventtina, mutta koska silloin tulee tasan puoli vuotta mummon poismenosta, niin en tahdo silloin intoilla mistään joulusta vaan polttaa kynttilää ja muistella, siinä normaalin arjen ohella.

Kääk, olen muuten niiiiin iloinen kun Jarkko tippui eilen BB:stä. Mulle on ihan muuten aivan sama kuka sen voittaa ja ketä sieltä potkitaan ulos, mut tuo Jarkko oli viimeisten kolmen-neljän viikon aikana niin puistattava hahmo ettei mitään rajaa. Ja siis täähän on vain mun mielipide.

Mutta nyt haluan toivottaa oikein ihanaa joulunodotusta kaikille. Seuraava postaus tuleekin sitten käsittelemään jotain, jonka meidän oma pieni prinsessa oppi toissapäivänä. :D

1087155.jpg