Olisi aikaa ja jaksuja kirjoitella tänne enemmän.

Tänään otan luovan tunnin ja keskityn taas korttiaskarteluun, pari edellistä päivää on taas ollut sellaisia että olen polttanut kynttilää molemmista päistä. No, tänään olin aamulla ihan sikaväsynyt, meinasin moneen otteeseen nukahtaa sohvalle. Kahdentoista pintaan mies heräili, oli valvonut yöllä, ja pääsin ottamaan päikkärit....ette muuten usko miten virkeä fiilis on kun pari tuntia nukuin ihan rauhassa, ilman mielikuvia siitä että kohta joku kömpii viereen, tai herätyskello soi tai tai tai... aivan ihanaa, tästä päiväunet ovat hyviä, ne eivät aiheuta ei-toivottua stressiä ennen nukahtamista.

Hyvällä ystävällämme todettiin muutama päivä sitten ykköstyypin diabetes, siinä oli sulattelemista kerrakseen. Vaikka onhan tuo...osaankohan minä oikein kutsua sitä sairaudeksi...tuttu juttu, sydänystävälläni se on myös ja pappani elää muistaakseni kakkostyypin diabeteksen kanssa. Minä vain olen sellainen kanaemo, että murehdin ja huolehdin aina toistenkin ihmisten surut... Toivottavasti ystäväni tottuu elämään diabeteksen kanssa :) (Nimimerkillä itse olen niin piikkikammoinen että varmaan jättäisin noinkin vakavan jutun hoitamatta.....)

Mutta juu, pitänee alkaa tekemään ruokaa ja syödäkin jotain tälle päivälle, en osaa vieläkään syödä aamupalaa....