Sisko on ollut kiertelemässä sukulaisia ja tänään saapuvat hänen isänsä luo Janakkalaan. Soitti sitten tuossa aamulla että jos tulevat kahville. Näen minäkin omaa nuppustani, titta-tyttöä. <3 Aloin sitten siivoamaan mutta nyt töksähti täysin kun mies lähti perunkirjoituksiin. Minä vain olen sellainen että siivoan mielellään rauhassa, eli kun mies on katsomassa noiden muksujen perään. Viimeisen tunnin aikana olen jo selvittänyt kaksi riitaa ja komentanut sen sata kertaa neidin pois tieltä, ja nyt töksähti, tästä en peraustani nosta ennenkuin mies tulee kotiin. Pah.

Jaaha, taas tappelu menossa (käy tähän väliin komentamassa)...

Mun oli pakko laittaa meidän jääkaapin oveen kuminauha "lukoksi", sillä kun selkänsä kääntää niin neiti on pahanteossa, arvatkaa vain montako kertaa olen siivonnut rikkinäiset kananmunat pois lattialta, tai pelastanut maitopurkin viime tingassa ennenkuin on livennyt käsistä ja pudonnut lattialle. Ja kyse ei ole siitä etteikö neiti olisi syönyt, tänä aamunakin veti kunnon aamupalan ja kun koneella käväsin niin joku onneton oli jättänyt tuon "lukon" laittamatta, ja siellähän se neiti oli juustopalan kimpussa. Ääääärsyttävää, milloin tämä uhmailu oikein loppuu?? Suren ennekaikkea sitä rahanmenoa, kun joutuu heittämään kanamunia yms roskiin, hyvä ruoka pilalla...

*tappelua, käy komentamassa*

No joo, antakaa anteeksi, olen ehkä hieman väsynyt, yöunen laatu on ollut hyvää mutta kun se on jäänyt niin vähälle, viimeisen viikon aikana 6h yössä (tarvitsen vähintään seitsemän, ellen enemmänkin) ja kun tänään ajattelin nukkua pidempään niin sisko soitti :/ Kyllä välillä tuntuu että laitan tukevat koukut seinään ja ripustan molemmat muksut sinne roikkumaan aina kun tekevät pahojaan. :(

Jaahas, ja TAAS on tappelu menossa, nyt kyllä laitan molemmat eri huoneisiin miettimään hetkeksi...

Toivottavasti tämä kirkastuu tästä kun titta tulee <3