Ihan vain selvennykseksi jos tämä on jollekkin vielä epäselvää: En ole katkaissut välejä tähän ystävääni, enkä aijo sitä tehdäkkään. Koen että minua kohtaan on tehty väärin, mutta olen saanut vilpittömän anteeksipyynnön ja näen että hän on pahoillaan. Vaikka asian unohtumiseen menee aikaa, minä olen valmis yrittämään vielä. Enkä myöskään tahdo että tässä blogissa tai muuallakaan tätä ihmistä arvosteltaisi, ei edes ollut hänen älynväläyksensä tämä, sen verran sain selville, mutta tämän enempää en asiaa kenenkään kanssa jaa. Pääasia etten menettänyt ystävääni. <3

MUTTA, minä nyt todellakin toivon, että näitä tällaisia tilanteita ei enää tule, sillä sitten minulla ei enää riitä ymmärrys. Joten jos KUKA TAHANSA ystävistäni, tutuistani jne haluaa vielä minulle jonkin kunniatehtävän uskoa, toivottavasti sitä kysytään vasta siinä vaiheessa kun päätös on tehty, eikä anneta minun elää valheessa. SE tässä on kaikkein kipeintä tehnyt. Minä en siedä sitä, että minua pomputetaan.

Ja sitten muihin juttuihin. Viivaimeni on ilmeisesti päättänyt ottaa eron minusta ja lähtenyt, en meinaan löydä sitä mistään. Tänään kuitenkin tein taas muutaman maze bookin, mutta niistä juttua sitten joskus myöhemmin, ne kun ovat osa isompaa operaatiota. ;)

Aloin tässä miettiä, pitäisikö tehdä taas levyjen täystarkistus -ja tuho, sillä hyllystäni löytyy näinkin noloja "teinivuosien aarteita"

-Destiny's Child / Writing's on the wall
-Captain Jack / Captain Jack
-Disco Love
-Pepsi Chart (ainakin ykkönen, todennäköisesti myös kakkososa)

...listaa voisi jatkaa loputtomiin. Eli huomenna istun ja käyn kaikki levyni läpi, onko niissä naarmuja tms, kuuluuko, ja sitten koitan keksiä niille jonkin käyttötavan.

Siitäpä pääsen kysymykseen:

Mitä sinä teet vanhoille cd-levyillesi?