Meillä onkin tänään touhuttu koko perhe yhdessä koko päivä, laitoin koneenkin päiväsajaksi käyttökieltoon, ettei kukaan kykenisi istumaan peppuaan puhki koneella. Max teki hienosti minun kanssani kinuskikääretorttua, vatkasi munat ja sokerin (no äiti autto sen verran että vatkain ei tipu...), sekoitti jauhot ja leivinjauheen, kaatoi tuon seokseen muna-sokerivaahtoon samalla kun minä sekoittelin, levitti paistuneen pohjan päälle kinuskin ja kerman ja vielä äidin pursotusten jälkeen koristeli kääretortun kinuskilla ja sokerikukkasilla. :D Tehtiin myös vaahtokarkkitaikinasta koristeita, kovin moni ei henkiin jäänyt, mutta tekeminen olikin se pääasia. Ja isi ja poika kävivät ihan kaksisteen kaupassa, sekä suihkussa, silläaikaa kun äiti ja tyttö hassutteli ja remusi sydämensä kyllyydestä.

Huomenna sitten askarrellaan maxin kanssa. :)

Minulla on ollut hieman huolia yhden äärettömän ilkeän teinitytön takia, en nyt ala tapausta ruotimaan sen kummemmin, mutta hän kuuluu siihen osaan mieheni perhettä jotka ovat olleet alusta asti minun ja mieheni suhdetta vastaan. Siksi olen ollut hieman hiljainen viimeaikoina, olen kihissyt, kiehunut itsekseni ja sanonut tuolle ihmiselle suoraankin mitä mieltä olen hänen puheistaan, ja nyt pikkuhiljaa homma alkaa kääntyä voitoksi omassa päässäni, meinaan jos neitiä ei miellytä niin olkoon miellyttämättä. Minä elän omaa elämääni, eläkööt hän omaansa, jos pilaa oman olonsa sillä että pitää minua vihata niin sepä on vain hänen oma ongelmansa. Välillä vain meinaa mennä hermot, vaikka kuinka olisi pitkäpinnainen, ystävällinen ja toisinaan jopa isosiskomaisen huolehtivainen ihmistä kohtaan joka ei edes ole minulle sukua, niin silti sitä pas*aa sataa niskaan tuutin täydeltä. Ja minä kun olen alusta asti halunnut olla ystävällinen ja kiltti.