Eli lääkäriin ei ole tarvinnut kiireellä juosta, huomenna yhteys lähiterkkariin, kattoo mitä sieltä sitten sanovat, veikkaisin lähetettä polille.

Muutenkin on mennyt ihan ok, askartelua ja huutonettaamista. Myynnissä olevia kohteita näet mm. leivontablogistani, plus siellä on lukijoille tarjous.

Pitäisi vissiin joskus taas pitää arvontaa, näiden kolmen blogin yhteinen, katsellaan josko kuun lopussa/ensi kuun alussa keksisin teille jotakin mukavaa, jos ei muun kunniaksi niin vaikka sitten sen että Askartelublogini (johon muuten löytyy nyt vihdoin nappi tuolta oikeasta reunasta) on alkanut pyörimään paremmin kuin hyvin, olen todella innostunut tuosta harrastuksesta, ja ehdottomasti plussaa on, ettei se lihota/vie liikaa rahaa. Aloin huvikseni vertaamaan että kun ennen olen ostanut vaikkapa melkein seitsemän euron kristallipulverin niin sillä saan jo melkoisen läjän askartelutarvikkeita Lumikelloilta tai Tiimarista.


Saa nähdä vain mitä tuolle leivontablogille tulee tapahtumaan, voipi olla että suljen sen tai teen siitä ihan vain koristeblogin, tai keksin muuta mukavaa samaan osoitteeseen eri nimellä, kuka tietää, tässä taloudessa kun ei juurikaan nykyisin leivota. Sikakivaahan tuo leipominen on, mutta minä olen tyyliin ainoa joka niitä syö, niin nuo kilot kasvaa, eikä mun puolesta tarvi takasin tulla kun kuusi kiloa on jo mennyt, suunta edelleen kevyemmäksi, hurja tavoite on kokonaisuudessaan saada 20-25 kiloa pois, eli jäljellä on vielä 14-19 kiloa..., mutta 5n kilon välitavotteilla, ei tunnu homma niin toivottomalta. :D

Ihanaa sunnuntain jatkoa, kuulostelemme taas huomenna kun jotain selviää.