Ok, osittain tämä ketutus ottaa tulta allensa tupakoinnin lopettamisesta (taas), haluan säästää rahaa (taas), niin ettei tarvis harrastuksista paljon tinkiä (taas). Joten anteeksi kovasti jos käyn seuraavan parin päivän aikana hermoille...

Mutta minä en nyt ymmärrä tätä juttua yhtään :( Eli Lauantaina paino oli -6kg lähtöpainosta, ja olen elänyt mielestäni todella kevyesti (en siis ole mässännyt suklaalevyjä, korkeintaan 2 palaa TUMMAA SUKLAATA sillointällöin (ei päivittäin) himon poistamiseksi), eilen tein 5km lenkin, ennen sitä 800m - 2km lenkkejä joka päivä, tehosiivousta yms, ja paino NOUSEE! Voi juma että ahistaa, taas oli muka tullut kilo lisää....Ja mistähän hyvästä kun olen katsonut etten varmasti vahingossakaan mene yli 2000kcal päivässä, paitsi jos olen tehnyt jonkun tooosi ison urheilusuorituksen niin sitten saa heittää VÄHÄSEN.

Toinen mikä ahdistaa suuresti, on se että saa nähdä millainen pääryynäpeppu minusta tulee...sen tiiän että pärstävärkistäni tulee pirun ruma kun se kapenee (koettu), kiitos ison (siis leveän) nenäni. Blaah. Pienen kyllä ylävartalosta kiitettävää tahtia, ja alaselästä oli hävinnyt ylimääräiset ulokkeet, mutta sitten tuosta lantiolta ei ole lähtenyt senttiäkään... pers....äääärsyttävää....

Niin, mutta siis, voisiko tuohon punnitukseen vaikuttaa ajankohta (siis puntaroin aamulla heti herättyäni, mutta siis onko kellonajalla väliä, siis ku herään kahdeksan ja kymmenen välillä), vai onko se nyt vaan niin että olen onnistunut jotenkin saamaan painon kipuamaan ylös...