Täällä sitä ollaan vaikkei mitään fiksua olekkaan tullut sanottua. Aika kuluu hyvän ystävän ja perheen seurassa, korttejakin on tullut tehtyä ja ne on nähtävillä Askartelugalaxissa. SLY -arvontavoitot on päässeet perille, olihan niissä hommaakin ihan mukavasti, ja saajat ovat ilmeisesti kaikin puolin tyytyväisiä.

Olen tänävuonna myöhässä, en ole juurikaan joululahjoja vielä miettinyt ja se olisi nyt seuraavaksi edessä, listan teko siitä mitä kukakin tulee saamaan. Muksut saavat yhteisenä leikkikeittön kaikkine tarvikkeineen ja siihen se minun pohdinta onkin jäänyt. Osittain tämä selittyy sillä että Ruotsin reissu on samalla myös joululahjojen hakumatka, joten kaikille ei voi etukäteen suunnitellakkaan.

Isosisko rantautuu tänne keskiviikkona, myöhään illalla, ja sitten torstaina tosiaan olen poissa linjoilta, samoin myös perjantaina ja lauantaina, paisti jos lauantai-iltana jää aikaa.

Kovasti olen etsinyt vinkkejä siitä missä vanhassa kaupungissa kannattaisi käydä, mutta netin tarjonta on köyhää, kaikki vinkit sijoittuvat keskustaan ja sinne en ole menossa ennenkuin vasta sitten kun on joku sellainen mukana joka siellä on ennenkin seikkaillut, minä kun olen ihminen joka onnistuu eksymään suihkussakin.

Blogejanne olen kurkkinut, kommentoinille ei vain oikein tahdo jäädä aikaa tässä hulinassa, koitan jossain vaiheessa ryhdistäytyä taas hieman sillä saralla. :)

Ihanaa viikonloppun alkua kaikille!