Eipähän voi tekemisen puutetta syyttää, tuntuu olevan liikakin..

Edelleen aika kulkee hitaasti, tämä päivä nyt menee mutta ilmeisesti huomenna asiat ei ole mistään kohtaa "joutuisia", meinaan sisko arveli että ovat täällä puolenyön pintaan, mikäli keli on huono.

Perjantaina ollaan sitten tukholmassa, minä olen kirjaimellisesti täpinöissäni, ei enää millään malttaisi! Ensi vuoden alustakin on tulossa melko kiireinen, ajateltiin koittaa selvitä Joensuuhun heti tammikuun alussa ja helmikuussa olis sellanen juttu mistä sitten hieman myöhemmin, ja olin lukevani että maaliskuussa olisi jonkinlaiset käsityömessut Turussa ja sinne olisi kyllä ihan sikasiistiä lähteä! Asuu kaverikin turussa joten homma voisi melkeinpä onnistua. Mulla harmitti niin paljon kun Tampereella oli ne käsityömessut, kuulin niistä täällä blogimaailmassa pari päivää ennen itse messuja...joopajoo, eipä sillä varotusajalla lähdetä kyl yhtään minneskään. Olisihan sieltä varmasti löytänyt kaikkea kivaa mutta siihenkin olisi pitänyt pystyä varautumaan, junaliput ois jo pelkästään maksanut melkein 30e. (Hehe heh, kun alkaa asiaa ajatteleen, niin tuohan on paljon kalliimpi kuin mun reissu tukholmaan, se kun maksoi 5e...mikä ei täsmää, tampereelle meno-paluu, melkein 30e, tukholma meno-paluu 5e......)

Jepsjeps, mutta eipä täällä vieläkään tämän kummempia. Taidan tehdä nyt niin että palailen linjoille tuossa lauantaina tai sunnuntaina, riippuen miten myöhään menee ennenkuin ollaan kotona. Silloin sitten vihdoin oikeasti jonkinlainen matkakertomus reissusta (edellisen reissun kuvat vieläkin kaverin kamerassa...) kun otan omankin kameran mukaan.

Ihanaa loppuviikkoa!