Ja arki alkoi, minä kun en vietä edes uuttavuotta. Tai kovasti tuo ukko yrittää minua maanitella äitillensä kuudeksi tunniksi istumaan, muttei kiinnostaisi. Istun yksin sohvalla sen kuusi tuntia, kukaan ei juttele, ja jos niille yrittää jutella, saa puolivastauksia tai ynähtelyjä. Näin se on ollut viimeiset neljä vuotta, ja tuskin muuttuu. En edes välitä raketeista, olen aina ollut sitä mieltä että rakettien ampuminen on sama homma kuin jos sytyttäisit setelinipun palamaan. Juu, onhan ne ihan hienoja, mutta ei. Ei vain nappaa.

En taida lähteä, oikeasti, menkööt mies ja poika, me jäädään tyttären kanssa kotiin katsomaan leffoja ja syömään hyvin. Siinä on uuttavuotta ihan tarpeeksi. (Tai niinhän mie nyt sanon kunnes jankutukseen kyllästyneenä lähden ovet paukkuen anopille istumaan jo valmiiksi vihaisena.....)

Jouluna tuli taas herkuteltua ihan liikaa. Muutenkin masentaa, tahdon tehdä taidoillani jotakin mikä tuottaisi, mutta en oikein uskalla alkaa yksinkään järjestelemään. Onneksi tuo SLY-rinkiläisten minulle lähettämä Confettin sadan euron lahjakortti lämmittää mieltä. :) Ei muuten enää tippaakaan harmita etten voittanut confettin piparkakkutalokisan arvonnassa ;D En oikein voi uskoa tuuriani, että nuo rinkiläiset keksi mulle tuollaisen järjestää, minä kun olen onnettaren hylkäämä tapaus, en voita ikinä missään arvonnoissa (paitsi joskus 7-vuotiaana voitin tietokoneen hiirimaton k-kengän arvonnasta...ja osallistuin siihen arvontaan siksi että luulin että voittaja saisi HIIRIMATON eli hiirikuvioisen maton lattiaan...arvatkaa vain petyinkö kun menin palkintoa hakemaan innoissani ja sain hiirimaton käteeni, varustettuna k-kengän logolla.... :D ) tai kilpailuissa yleensäkään, en ole lotossa voittanut ikinä edes pientä summaa, ja hiipohiihdoissakin taisin olla tokavika. Ja nyt minut on yllätetty näin. Hienoa, upeaa, mahtavaa!!

Kun sais vain tämän ärsytyksen pois, nukuin yöllä huonosti, kieriskelin ja etsin asentoa. Unet, pöh. Aamusella sitten sain vihdoin nukuttua muutaman tunnin. Ja olen kai hieman lamaantunut, en oikein keksi mitä sitä tekisi. :D Nojoo, on mullakin murheet, mutta on vain sellainen olo. :D