Olen nukkunut nyt muutamia öitä todella huonosti, Emmi on kiikkunut viereemme suhteellisen aikaisin yöllä, ja tuo neiti on todella kova potkimaan, ja tottakai minä olen saanut osumat osakseni, kaikkein "mukavinta" on herätä siihen kun neiti on pyörinyt jalat tyynylle -suuntaan ja sieltä tulee muheva potku päin kasvoja...huoks...

Siitä syystä olen tänään ollut todella väsynyt, ei oikein mikään ole jaksanut kiinnostaa. Tai kiinnostaa, mutta veto pois. Mieltäni on kutkutellut täysi marsipaanipötkö kaapissa, uudet ihanat leimakuvat joita olen saanut useammalta eri taholta, siivoaminen (varmaan tilapäinen mielenhäiriö), piirtäminen ja jopa leipominen. Hieman olen jaksanut siivota, mutta siihempä se on sitten jäänyt. Mielessä on paljon pyörineet SLY6 -rinki, jota, kuten kerroinkin, emoilen, sekä eräs toinen bloggailuun liittyvä asia, josta kuitenkin vähän myöhemmin lisää, leivontabloggareiden kannattaa kuitenkin pysyä linjoilla...

Postia sentään on tullut, se on piristänyt mieltäni, minä kun en juurikaan saa postia, vaikka itselläni riittäisi mielenkiinto kyllä vaihdella kuulumisia ihan etanapostitsekkin. Odottelen muuten myös uutisia, koskahan se poikani palaa mamman luota kotiin, alkaa jo olemaan ikävä, mutta odotellaan nyt, jospa tuo äiti pääsisi hyppäämään samaan kyytiin.

Mutta sen verran on vastustanut tänään, että jos neiti kömpii yöllä viereemme, painun suorinta tietä sohvalle tai maxin runkopatjasänkyyn nukkumaan. Pakko saada kunnon unet, että jaksaa huomenna ravata pyykillä ja ehkä toteuttaa noita mielihaluja...

:)